dinsdag 20 april 2010

Van Alma

Ja hallo, daar zijn we weer! Mijn grote dank gaat uit naar Christa en Danielle die zich over Bizon en de vissen willen ontfermen tijdens onze vakantie. Dank u, dank u!

De afgelopen tijd is er weer veel teveel gebeurd, ik kan het bijna niet behappen. We hadden nog steeds een half gesloopte douche door lekkage. Verzekering wilde niet betalen dus moesten we een second opinion regelen. Dat heeft Jeroen gedaan, kost ook weer 80 treuries... Maar goed, lekkage kwam wel van de kitranden (wordt niet vergoed) maar OOK door een lekkend shivon (wordt wel vergoed). Conclusie: de cabine wordt geplaatst door een erkend bedrijf, kitranden worden gedaan, CV ketel is gemaakt, plafond beneden in de woonkamer en de gang wordt gewit en de zijmuren van de gang worden geschilderd. Joechei!!!

Toen iets minder leuk: iemand rijdt met een vaart van 30 a 40 km pu achterop de Daewoo. Helaas zat ik er nog in :-( Schade: bumper ontwricht 1000 euro... Auto hebben we voor een fractie meer gekocht in september 2009. Aaaaaahhh, wat jammer... Blijkt dat die mevrouw van de tegenpartij ook nog eens "gemoedsbezwaarder" is: niet verzekerd uit geloofsovertuiging. Tjongejonge; wat een gedoe maar dat mag de verzekering mooi opknappen. Dan heb ik ook nog een inzittenden verzekering. Daar krijg ik waarschijnlijk ook nog weer geld van omdat ik nu geheel krakkemikkig ben: rugpijn, nekpijn, hoofdpijn, dizzy, misselijk... Bleeeeehhhh, nu maar even twee dagen vrij ingepland om bij te komen...



EN HOE IS HET MET JULLIE?????????

1 opmerking:

  1. Hallo Alma , hoe gaat het nu met je hoofd- en nekpijn ? Hopelijk is alles weer voorbij !
    Jonathan ik was van plan om 1 Mei naar Oma Katwijk te gaan en dan gelijk naar oom Leo omdat die jarig is.
    Ook ga ik nog even langs tante Rina om over haar caravan te praten die bij Elspeet staat.
    Laat me even weten of je ook die richting op gaat.
    Vriendelijke groeten van Pa Guijt

    BeantwoordenVerwijderen