donderdag 6 mei 2010

van mamsel

hallo allemaal,

Hier een berichtje van mij.
Na een flinke vertraging op schiphol ben ik eergister veilig geland in een flinke onweersbui.
Gelukkig gewoon internet op mijn laptopje, dus kan gewoon op internet.
Ben gister meteen bij de dokter geweest en heb een programma opgesteld waar ik 's morgens meteen mee ben begonnen na het ontbijt; watergym, onderwater massage, gewone massage, gewone gym, magnetotherapie en half 3 weer watergym. Bij de gewone gym heb ik een therapeute voor mezelf de andere gaan in groepen. Dit doe ik iedere dag en daarbij heb ik ook een 1000 kcal dieet, dus val hopelijk ook nog wat af. Vandaag begonnen met een klein wandelingetje voor het ontbijt. De kamer is geweldig. Heb een balkon wat uitkijkt op het meer met rondom gebergte!! Het weer is ook geweldig!! 's Ochtends heb ik de zon op het balkon, maar dan ben ik al begonnen met mijn "disciplines" zoals ze dat noemen, maar dat is niet erg want ze hebben ook een heel groot dak met allemaal zonneterrassen. Ik heb een heel goed gevoel over deze kuur en de organisatie.

dikke knuffel van mamsel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten