zondag 14 februari 2010

Gilberto, super dat je in deze barre tijd je huis zo snel hebt kunnen verkopen. Leuke foto's van je kroost. Als ik verhuisd ben en jij waarschijnlijk ook, dan kom ik snel naar je nieuwe onderkomen kijken.

Lekker naar de zon Jonathan! Naar welke accomodatie ga je?

Zoals de meeste familieleden weten ben ik sinds kort single. Ben nu op de woningmarkt een huis aan het zoeken. Een hele uitdaging voor mij. Dus als iemand een huis in Stadshagen weet die te koop staat.....(ik hou funda ook in de gaten) meld je dan bij mij... Christa.

De Korea borrel in Amsterdam was gezellig. Apart al die koreanen bij elkaar. Ik kon nog geen typische koreaanse karakteristieke eigenschappen ontdekken. En Evert en Evelien nogmaals bedankt dat ik bij jullie kon blijven slapen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten