donderdag 25 februari 2010

jeetje alma waar haal je de tijd vandaan om te scrappen. Keb net even op je
blog gekeken, jeeeeeetje wat heb je mooie dingen gemaakt zeg! Ik heb er
gelijk ook zin in maar kom er nu echt niet aan toe. Maar straks in het nieuwe
huis komt dat denk ik wel goed.
Gisteren had Gilbert even een dagje vrij gevraagd. We moesten er even
tussenuit met de kids, toen zijn we naar tunfun geweest in Amsterdam. Dat is
een speelpark van 4000 vierkante meter in een oude tunnel onder de grond.
Was echt heel gezellig en de kids hebben allemaal onwijs genoten. Chanel wilde allemaar
glijen. Ik weet niet of er iemand in de familie goede tijden slechte tijden volgt, want
ik zag daar de dokter Martijn van gtst met een klein kindje. meisje van een jaar of 3 of 4.
Dat was best grappig! Jonathan, succes met de operatie en omama geniet ervan in Portugal. En Cor
Kayleigh stuurt deze week ook nog iets naar je toe! Van Brandon had je natuurlijk allang al
die tekening maar Kayleigh is gewoon wat trager met die dingen. Ik heb gisteravond trouwens
al een paar foto,s van de poesjes gezien, want m'n vriendin is naar Dronten geweest gisteren
om er alvast eentje uit te zoeken. En ze kwam even langs om de foto's die ze gemaakt had te laten zien. Wat een schatjes!!!!!
Nou ik ga weer even wat doen. dikke knuffel allemaal van GDKBC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten