donderdag 25 februari 2010

van Mamsel

EINDELIJK! kan ik dan de nieuwe guytje-site bekijken! We zijn net in Zwolle aangekomen. Ik moet zeggen dat ik de site wel héél gebruiksvriendelijk vind! Echt iets voor een digibeet als ik! Helaas heeft die stomme Tele 2 net mijn laptop in Pernis bezorgd, terwijl ik nog zo gezegd had dat ik vandaag naar Zwolle ging. Ze verzekerden dat ik hem gisteren zou krijgen, nou niet dus. Ze hebben volgens hun wel het probleem opgelost: 2 ruziënde com-poorten, dus kon geen verbinding met internet krijgen. Ze zouden er nu een uitgeschakeld hebben, maar ja kan het nu niet controleren en ook niet mijn pas aangeschafte netbookje meenemen naar Portugal!!!! Balen!!!! Cor ligt voor Jaffa op de bank: moest natuurlijk persé mij wegbrengen naar Zwolle en zaterdagnacht naar Schiphol. Aan een kant ben ik wel blij, want heb van de week een reuze scoop of scub (weet niet hoe je het schrijft, skoep) gehad: kon helemaal niets meer. Spieren waren pudding, ben natuurlijk veel te lang over mijn grenzen gegaan. Heb nu in t totaal 7 weken in Pernis gezeten. Zou eigenlijk niet geweten hebben hoe ik met de trein naar Zwolle moest komen, maar ja ik wist ook niet of hij er wel toe in staat zou zijn. A.s. woensdag moet hij voor het eerst terugkomen naar de internist en krijgt dan uitslag over het stukje ader dat weggehaald is uit zijn slaap. Zijn linkerbeen doet het ook niet: het is een soort klapvoet, maar dat mag ik niet zeggen: ik moet zeggen dat zijn been flappert. Hiervan is al weer een róntgenfoto gemaakt maar daar was niets op te zien: 10 mei moet hij nu hiervoor naar de neuroloog. Gelukkig is hij weer twee kilo aangekomen sinds hij thuis is: dus een gemiddelde van 1 kilo per week. We is de koorts ook weer opgestoken: 's avonds heeft hij ruim 38 dus niet zo hoog al;s eerst. Heb gezegd dat hij aan de internist moet vragen of hij wel op de ziekte van Lyme gecontroleerd is, want daar kun je ook rare dingen van krigen! Hij is nog wel ook steeds heel moe. Het is echt een gebd zonder eind en ik ben ook aan mijn eind. Hoop dat het een beetje mooi weer is als ik in Portugal ben, want nu is het daar ook nog zwaar niks: regen en koud. Gelukkig hebben Joni en Mariek mooi weer gehad. Alma en Sefanja: bedankt voor het lieve kaartje: zal het zeker meenemen!!! Vind het hartstikke leuk dat ik een fotootje van sefanja heb. De kaart van Cor staat ook nog (als enige) op zijn kast omdat hij er zo vrolijk van wordt. Zal die nog wel extra nodig hebben als ik zo weg ben.
Nou voorlopig is dit het even. O ja, staan er nu fotoos van de jonge katjes en zo ja, hoe kan ik die dan vinden? Want de fotoos van Enkhuizen en het valentijnsboeket kwamen vanzelf te voorschijn. Allemaal dikke knuf van uitgesjiepste mamsel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten