donderdag 25 maart 2010

Allerlei

De Rechtbank heeft mijn eindbod van de woning geaccepteerd!!! Jippie, ben erg blij. Hopelijk nog een paar weken en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis.

Daniëlle, hoe oud is je bank, wat voor bekleding zit erop en wat is je vraagprijs, misschien heb ik interesse.
Ziekte van Lyme, heftig! Die ziekte wordt toch door teken overgedragen op mensen?

Jonathan, is de woning waar je nu op aan het bieden bent ook bij Everts woning in de buurt? Spannend hoor! Pittige huizenprijzen in A'dam.

Dus Alma, als ik het goed begrijp wil je als kado voor Sefanja graag een financiële bijdrage hebben. Je had het in je vorige berichtje ook over een visvergunning voor Jeroen. Is hij ook binnenkort jarig dan? Omdat je voor die vergunning een gezamenlijke bijdrage vraagt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten