zondag 7 maart 2010

Update Joni

Hallo hallo!

Nou dat was alweer een aantal berichten geleden dat ik even wat van mij heb laten horen.
Ondertussen super veel dingen gedaan, dus even kort een update!

2 weken terug zijn Mariek en ik lekker 5 dagen naar Turkije geweest. Super relaxed!! Op de heenreis was het nog "even" stressen of we het vliegtuig zouden halen. Zooooveeel files! Maar door wat vluchtstroken te pakken is het gelukt! Daarna gewoon chillen!

Woensdag kwamen we terug en die donderdag onder het mes voor mijn neus. Ging allemaal zeer vlot (2 uurtjes) en dezelfde dag mocht ik weer naar huis. Onder de zorgende vleugels van Mariek.
Momenteel nog wel een beetje last van, maar het gaat steeds beter!

Tevens hebben we nog een bod op een huis gedaan in Amsterdam, maar hebben het huis niet gekregen. Momenteel hebben we weer een leuk huis gezien met een prachtig uitzicht, dus maandag met de makelaar om de tafel!

Nou voor zover!
Dikke zoen
Joni

Geen opmerkingen:

Een reactie posten