donderdag 25 maart 2010

Van Alma

Tjooooohhh, wij willen geen bank want ons huis staat al bomvol haha

Mijn schoonouders zijn nu de grote-meiden-kamer van Sefanja aan het behangen, beter!!!

Sefanja wil graag een bijdrage ontvangen voor haar mooie meiden-kamer en Jeroen wil graag een vis-vergunning en een extra vergunning om in de wateren van Overijssel te mogen vissen. Zullen we geld bij elkaar leggen met zijn allen? Want die vergunningen zijn best prijzig ;-)

Ik begrijp dat de Guyten-clan op vrijdag gaat komen? Of is dat iets te voorbarig gesteld? Jeroen en Daan en kids komen vrijdag rond 2 a 3 uur 's middags...

Morgen ga ik lekker naar mijn creatieve-scrap-mutsen weekend en ga ik een heel weekend ALLEEN MAAR SCRAPPEN!!! Super toch?!

That's all folks!

1 opmerking:

  1. Hoi Alma,
    a.s.Zondagmiddag om 1uur kom ik met Christa op bezoek bij jullie. Dan kunnen we weer wat bijpraten.
    Groeten van Pa Guijt

    BeantwoordenVerwijderen