maandag 22 maart 2010

heee eep... ik wist nou niet dat we ons ook echt gingen aanmelden bij FABBOO, omdat die maar capaciteit had voor zo weinig berichten.. dus wij waren er verder ook niet op in gegaan.. snappie

MARIEKE.... bij deze... gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!!! drink er eentje ook voor mij!! en binnenkort drinken we er 1 samen.

ENKHUIZEN hoe staat het met de verhuizing?? alles al goed...

Nou de laatste uitslag van mijn bloedtesten gaf toch helaas aan dat het een eventuele beginnende borrelia infectie is, in mijn bloed.... dus wel misschien de ziekte van LYME... over 4 weken gaan we weer bloedprikken en dan weten we meer...
Ondertussen is dit nu de vierde week dat ik thuis zit... beetje uitrusten, begonnen met sporten... het doet me wel goed..

PAP.... heo is het met de katjes??? heb je alweer foto's??? ik ben zo benieuwd!!

Nou doegieieieie
ps.,.. ik ga even kijken of ik nog een leuk kiekje heb :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten