donderdag 4 maart 2010

Van Daan

Hoi allemaal...


Super gefeliciteerd Christa!! Dan worden we vanaf 1 mei, schuin-achter buren ;-) Ik hoop dat je er nog flink wat af hebt weten te lullen.... want dat mag ook wel in deze tijd, toch??!

Nou nog even wat nieuws over huize de Swart...
Ik heb mezelf voor de aankomende 4 weken ziekgemeld... We draaien natuulijk al de afgelopen 7 maanden gebroken nachten met Marit, en dat wordt gewoon even te heftig nu. Huisarts zei: je bent oververmoeid, neem rust, ontspanning, anders loop je straks tegen een burn-out aan en ben je een halfjaar eruit.... dat willen we natuurlijk ook niet ;-)
Wel ben ik heel veel moe moe moe moe... en liggen we gemiddeld tussen 19 en 20 uur op bed, om nog een beetje nachtrust te krijgen.... tja... nog iemand baby-plannen??? HAHA wie wil er nu nog kinderen???? Echt geweldig!!
We zijn me Marit naar een Homeopaat geweest(korreltjes gekregen).... en we hebben nu een nieuwe methode --> Dr. Estevill- methode... dusssss er gloort nieuwe hoop aan de horizon!!
We zijn gisteren standvastig begonnen met deze methode en volgens deze lieve dokter slaapt 96% van de kids BINNEN een WEEK door...... nou we zullen zien...

Verder ga ik dus: chillen, bankliggen, opnieuw sporten bij achmea, zonnebanken, naar schoonheidsspec... etc.... maar vooral veeeeeeel slapen!!! :-)

nou dat was het even dan maar weer!!! Ik ga weer even eeen promoot-emailtje ronddoen en jullie allemaal lastig vallen met mijn enthousiasme voor deze site!!!

Doegieieieieie XXXXXXXXXXXXXXXX LEL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten